افتتاح چند طرح به مناسبت هفته فرهنگی اراک

به گزارش هنجس بلاگ، همزمان با هفته فرهنگی اراک چند طرح ورزشی در اراک به بهره برداری رسید.

افتتاح چند طرح به مناسبت هفته فرهنگی اراک

همزمان با ششمین روز از هفته فرهنگی اراک چند طرح فرهنگی ورزشی شهری در اراک به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل، زمین چمن مصنوعی بوستان آزادی، زمین چمن مصنوعی بوستان ولیعصر (عج)، بوستان تخصصی شطرنج شهرصنعتی و پیست دوچرخه سواری تریال است که با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی پارک آزادی در مساحتی به وسعت 800 متر مربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 300 میلیون ریال و زمین چمن مصنوعی کوی ولیعصر (عج) در فضایی به وسعت یک هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 12 و نیم میلیارد ریال افتتاح شد.

پارک تخصصی شطرنج در فضایی به وسعت یک هزار و 570 متر مربع در کوی صنعتی اراک با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 510 میلیون ریال سال جاری در اراک و پیست تخصصی و موضوعی دوچرخه سواری تریال در بلوار شهدای دولت با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال بهره برداری شد.

کریمی شهردار اراک در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: ششمین روز از هفته فرهنگی اراک با نام قهرمانان و پهلوانان نامگذاری شده و به همین مناسبت در این روز 2 زمین چمن مصنوعی در پارک آزادی و شهرک ولیعصر (ع)، پارک موضوعی شطرنج در کوی صنعتی و پیست تخصصی و موضوعی دوچرخه سواری تریال در بلوار شهدای دولت بهره برداری شد.

کریمی افزود: تقویت ورزش همگانی و قهرمانی شهر اراک یکی از برنامه های اولویت داری شهرداری است و از ابتدای سال جاری تا به امروز 3 زمین چمن مصنوعی در این شهر بهره برداری شده و ایجاد چهار زمین چمن دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: پارک تریال به عنوان نخستین پیست تخصصی و موضوعی رشته دوچرخه شواری اراک نیز در فضایی به وسعت 2 هزار و 500 متر مربع در بوستان فاطمیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در مدت 11 ماه ایجاد شده است.

خبرنگاران مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3836

به "افتتاح چند طرح به مناسبت هفته فرهنگی اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح چند طرح به مناسبت هفته فرهنگی اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید