اکرم الکعبی حامیان خلع سلاح مقاومت را خائن و مزدور توصیف کرد

به گزارش هنجس بلاگ، دبیرکل جنبش النجباء عراق با خائن و مزدور خواندن حامیان خلع سلاح مقاومت از نیرو هایی که در آزادی عراق از دست تروریسم نقش داشتند، خواست تا به این امور توجهی نکنند و با تقویت توانمندی های خود برای حماسه ای عظیم آماده شوند.

اکرم الکعبی حامیان خلع سلاح مقاومت را خائن و مزدور توصیف کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت النجباء عراق، امروز طی پستی در توئیتر به زمزمه های موجود درباره خلع سلاح مقاومت پرداخت و حامیان خلع سلاح مقاومت را خائن و مزدور توصیف کرد.

وی در این پست نوشت: زمانی که خائنان و مزدوران از خلع سلاح مقاومت سخن می گویند، بر روی سلاح شبه نظامیان بارزانی و گروه های مسلحی که در پایگاه عین الاسد تحت آموزش آمریکا هستند، چشم می بندند.

الکعبی تلویحا به دستگیری شماری از اعضای الحشد الشعبی در هفته پیش و در مقابل تبرئه امروز رافع العیساوی در دادگاه از کلیه اتهامات تروریستی اشاره نمود و اضافه کرد: زمانی که مقامات عالی رتبه با آمریکای اشغالگری سند سازش امضا می نماید تا سرکرده های تروریست بازگردند، فساد و سازش افزایش می یابد تا جایی که حتی دستگاه قضائی کشور قضایای مربوط به داعشی های سیاسی، کسانی که نابود کردند و ویران کردند و توطئه کردند، را حل و فصل می نماید و آن ها را ملی گرا می نمایاند و در مقابل کسانی که عراق را آزاد کردند و از حاکمیت آن دفاع کردند، را متهم می نماید.

دبیرکل جنبش النجباء توضیح داد: همچنین زمانی که به خون شهدایی که هیچ خیابانی در شهر های جنوبی ما نبود که شاهد مادر جگر سوخته ای نباشد، خیانت شد و زمانی که به همین طریق به خون های ریخته شده در اسپایکر، الرمادی، هیت و گور های جمعی خیانت شد و هنگامی که بعضی از گروه های سلطه گر برای عدم قطع حقوق سرویس های سرکوب گر و جنایتکار رژیم صدام، دست به کشت و کشتار زدند، یقین یافتیم که امور در مسیری خطرناک قرار گرفته اند و اشغالگر نمی خواهد خارج گردد و به اهانت به حاکمیت و سرقت سرمایه های ملی ما ادامه می دهد و مزدوران پست خود را برای خیانت و هدف قرار دادن مقاومت سوق می دهد.

وی نوشت: لذا در این شرایط، قهرمانان حاکمیت و آزادسازی باید گوش های خود را بر روی این صدا های نکره و قبیح ببندند و بیش از پیش به تقویت توانمندی ها و امکانات خود به منظور آماده شدن برای حماسه ای عظیم بپردازند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1281

به "اکرم الکعبی حامیان خلع سلاح مقاومت را خائن و مزدور توصیف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکرم الکعبی حامیان خلع سلاح مقاومت را خائن و مزدور توصیف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید