تمایل مربی محبوب پرسپولیسی ها برای بازگشت به ایران

به گزارش هنجس بلاگ، افشین قطبی در مورد اتفاقات سال 1399 و پیش بینی اش از آینده پرسپولیس صحبت کرد.

تمایل مربی محبوب پرسپولیسی ها برای بازگشت به ایران

ماحصل این پرسش و پاسخ را در زیر می خوانید:

- به عنوان سوال اول، ارزیابی تان از پرسپولیس مدل 1399 چیست؟

پرسپولیس شرایط خوبی را در سال 99 داشت و بیشتر اتفاقاتی که برای این تیم رخ داد، اتفاقات خوشایندی بود. این فرایند می تواند در سال بعد هم برای پرسپولیس تکرار گردد و به نظر من بدون شک این تیم شانس اول قهرمانی در فصل جاری لیگ است. با توجه به تقویت خط حمله و نفرات خوبی که پرسپولیس در جابجایی جذب نموده، باید شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم را به پرسپولیس بدهیم

- پرسپولیس در این راستا چه رقبایی را دارد؟

لیگ سال جاری تیم های خوبی را دارد و این موضوع رقابت را برای قهرمانی جذاب تر می نماید. به نظر من سپاهان با نویدکیا و استقلال با مجیدی و تراکتور با خطیبی و همینطور فولاد با نکونام تیم های مدعی هستند که رقبای جدی برای پرسپولیس محسوب می شوند. با توجه به حضور این تیم ها، پیش بینی می کنم نیم فصل دوم رقابت جالب و خاصی در لیگ برتر اتفاق بیفتد.

- صحبت از ایران و فوتبال ایران شد؛ فکر می کنید راستا مربیگری تان دوباره به فوتبال ایران خواهد افتاد؟

مسلما برای مربی هرجور اتفاق قابل رخ دادن است و من هم ممکن است در آینده اتفاقات جدیدی برایم رخ بدهد. همان طور که یک روز در چین هستم یک روز در هلند، ممکن است دوباره برای مربیگری به ایران برگردم و بتوانم به فوتبال مملکتم خدمت کنم.

- در سال 99 چه اتفاقی شما را خیلی متاثر کرد؟

اتفاق تلخی که در این سال برای مهرداد میناوند و علی انصاریان افتاد برای هیچ کس فراموش شدنی نیست. این حادثه تلخ اتفاقی بود که همه ما را متاثر کرد. خداوند به خانواده آنها صبر و آرامش بدهد. از همین جا از طرفداران پرسپولیس می خواهم یاد مهرداد و علی را مانند هادی نوروزی همواره زنده نگه دارند.

- شما سال ها نوروز را در ایران بودید. دوست داریم از آن روزها برای مان بگویید!

من عاشق ایران و ایرانی ها هستم به طور یقین آداب و رسوم این سرزمین را هم دوست دارم، به خصوص رسم زیبای نوروز را. نوروز شروع زندگی دوباره برای گیاهان و طبیعت است و همه زندگی دوباره می گیرند. در این فصل زیبایی های طبیعت با خواست خدا صد چندان می گردد و این موضوع حال و هوای خاصی را ایجاد می نماید. من همواره از دید و بازدیدها، از سفره هفت سین و این آداب مربوط به نوروز لذت برده و می برم.

- خاطره شیرین خاصی در این روزها در ایران برای تان رقم خورده است؟

تمام خاطرات حضور من در ایران بهترین خاطراتم بوده که فراموششان نمی کنم. این که این خاطرات برای نوروز باشد یا روزهای دیگر برای من فرقی ندارد.

- در سال جدید چه پیغام و آرزویی را برای مردم ایران دارید؟

برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم ایران و همه جهان از شر این ویروس نجات پیدا نمایند تا بدین ترتیب مردم بتوانند به زندگی عادی بازگردند و با سلامتی کامل و دوستی هرچه بیشتر بتوانند با یاری هم مسائل جامعه را رفع نمایند. امیدوارم پرسپولیس هم در ایران و آسیا قهرمان گردد، چرا که معتقد هستم این 2 قهرمانی حق مسلم پرسپولیس است.

منبع: برنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2833

به "تمایل مربی محبوب پرسپولیسی ها برای بازگشت به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل مربی محبوب پرسپولیسی ها برای بازگشت به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید