درخواست علوم پزشکی بوشهر برای اعمال مجدد محدودیت ها

به گزارش هنجس بلاگ، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درخواست استان برای اعمال محدودیت های مجدد در اصناف، ادارات و رفت و آمد ها در هفته پیش رو را مطرح نمود.

درخواست علوم پزشکی بوشهر برای اعمال مجدد محدودیت ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید کشمیری بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 18 مورد از موارد بستری مبتلا به کرونا با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به افزایش پنج مورد مبتلای جدید بستری در بخش های مراقبت ویژه اضافه نمود: در حال حاضر 18 بیمار مبتلا به کرونا در بخش ICU تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه نمود: 88 مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

وی با بیان اینکه 274 نفر بیمار حاد تنفسی در 24 ساعت گذشته به بیمارستان های استان بوشهر مراجعه نموده اند توضیح داد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور و استان بوشهر تا به امروز 11 هزار و 267 بیمار حاد تنفسی به بیمارستان های استان بوشهر مراجعه نموده اند.

کشمیری بیان نمود: تا به امروز سه هزار و 248 نفر از بیماران حاد تنفسی در بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که دو هزار 43 نفر از آن ها از بیمارستان ترخیص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه تا به امروز 43 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند اضافه نمود: یک آقای 54 ساله ساکن شهرستان بوشهر، یک خانم 71 ساله و یک آقای 45 ساله ساکن شهرستان گناوه که هر سه سابقه بیماری زمینه ای داشتند، فوت نموده اند.

* درخواست اعمال مجدد محدودیت ها در استان

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، دکتر رئیسی معاون بهداشت و دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در تماس های تلفنی جداگانه ای با رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر طی 24 ساعت گذشته در جریان آخرین شرایط استان در مورد بیماری کویید 19 قرار گرفتند.

کشمیری ضمن بیان مسایل و مسائل استان بوشهر در مقابله با ویروس کرونا، درخواست استان برای اعمال محدودیت های مجدد در اصناف، ادارات و رفت و آمد ها در هفته پیش رو را مطرح نمود.

وی گفت: با توجه به آمار رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و سیر صعودی آمار فوتی های، اعمال مجدد محدودیت ها و تعطیلی واحد های مختلف صنفی و منع آمد و رفت ضروری به نظر می رسد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1096

به "درخواست علوم پزشکی بوشهر برای اعمال مجدد محدودیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست علوم پزشکی بوشهر برای اعمال مجدد محدودیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید