دستور شهردار تبریز برای برخورد جدی با عامل یا عاملان بی تدبیری در مورد المان پیانو

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز دستور برخورد جدی با عامل یا عاملان بی تدبیری در موضوع المان پیانو را صادر کرد.

دستور شهردار تبریز برای برخورد جدی با عامل یا عاملان بی تدبیری در مورد المان پیانو

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ایرج شهین باهر در گفت وگو خبرنگاران، گفت: نصب و جابجایی این المان که در چند روز اخیر باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی بعضی جانبازان عزیز و اهالی محترم فرهنگ و هنر شد و از طرفی نیز دستاویزی برای معاندان، مغرضان و دشمنان عظمت و فرهنگ غنی تبریز و مردمانش شد، قابل قبول نبوده و مستحق برخورد جدی با عامل یا عاملین آن است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: متاسفانه با بی تدبیری در نصب المان پیانو در مکانی که نه از نظر ترافیکی، نه از نظر منظر و نه از نظر تناسب با نام میدان سنخیت و هماهنگی نداشت، باعث تکدر خاطر مردم شریف، انقلابی، متدین و فرهنگ دوست تبریز شد.

وی ادامه داد: بر این اساس دستور داده ام تا به فرآیند دستور مدیر مربوطه یا افرادی که به صورت سهوی و یا عمدی، موجبات این بی تدبیری و سوتفاهم و هجمه به تفکر فرهنگی حاکم بر مدیران شهری را فراهم آورده اند، رسیدگی گردد.

شهین باهر متذکر شد: به عنوان خادم مردم، ضمن عذرخواهی از مردم شریف و بزرگوار تبریز، قبول داریم که مجموعه تحت مدیریت اینجانب می توانست در فرایند نصب و جابجایی المان مذکور سنجیده و حساب شده باشد.

وی اظهار داشت: با تدبیر کافی عمل خواهیم کرد و ظرف چند روز آینده با عوامل خاطی برخورد جدی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2879

به "دستور شهردار تبریز برای برخورد جدی با عامل یا عاملان بی تدبیری در مورد المان پیانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور شهردار تبریز برای برخورد جدی با عامل یا عاملان بی تدبیری در مورد المان پیانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید