دی کاپریو در نقش رهبر بزرگترین خودکشی تاریخ

به گزارش هنجس بلاگ، لئوناردو دی کاپریو قرار است در یک فیلم سینمایی تازه در نقش جیم جونز چهره جنجالی و رهبر خودکشی 909 نفر در سال 1978 میلادی بازی کند.

دی کاپریو در نقش رهبر بزرگترین خودکشی تاریخ

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورترنوشت: لئوناردو دی کاپریو بازیگر برنده اسکار که تا به امروز جندین بار در نقش شخصیت های حقیقی از جی اِدگار هوور در فیلم جی اِدگار، فرانک آبگنیل در فیلم اگه می تونی منو بگیر، هاوارد هیوز در فیلم آواتار و جردن بلفورت در فیلم گرگ وال استریت بازی نموده، حالا میخواهد در یک پروژه نو سینمایی در نقش جیم جونز رهبر آئینی جنجالی دهه 1970 میلادی مقابل دوربین برود.

کمپانی متروگلدوین مایر ساخت این فیلم سینمایی را بر عهده دار و اسکات روزنبرگ که پیش از این در مجموعه فیلم های ونوم و جومانجی مشارکت داشته، نگارش فیلمنامه این پروژه نو را بر عهده دارد.

جیم جونز که یک رهبر آئینی بود که مسئول خودکشی دسته جمعی 909 نفر در جونز تاون گویانا در 18 نوامبر 1978 بود که از آن به عنوان یکی از بزرگترین مرگ های دسته جمعی تاریخ یاد می گردد. او که از سوی مریدانش به سبب داشتن کاریزما و هچنین داشتن بعضی توانایی های خاص مورد تحسین قرار می گرفت، به علت سوء استفاده از بعضی پیروان خود نیز موردانتقاد بود.

داستان زندگی جیم جونز تا به امروز منبع الهام کتاب ها، مستند و برنامه های تلویزیونی بسیاری شده است که نوترین آن مستندی با عنوان حقیقت و دروغ: جیمزتاون، بهشت گمشده که در سال 2018 و به بهانه چهلمین سالگرد این خودکشی جمعی از سوی سامانه نمایش آنلاین Hulu منتشر شد.

دی کاپریو اخیرا در کنار جنیفر لاورنس در فیلم به بالا نگاه نکن ساخته آدام مک کی و بعلاوه فیلم قاتلان ماه کامل ساخته مارتین اسکورسیزی مقابل دوربین رفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3561

به "دی کاپریو در نقش رهبر بزرگترین خودکشی تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی کاپریو در نقش رهبر بزرگترین خودکشی تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید