رهایی بیش از 80 دستگاه خودرو برفگیر در محور یاسوج، چرام

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از رهایی بیش از 80 دستگاه خودرو برفگیر در محور یاسوج به چرام اطلاع داد.

رهایی بیش از 80 دستگاه خودرو برفگیر در محور یاسوج، چرام

الله کرم جانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: محور برفگیر یاسوج به چرام تعدادی خودرو در آن گرفتار شده بودند با اعزام دو دستگاه خودرو خودرو برف روبی و نمک پاش بازگشایی شد.

وی اظهار کرد: جهت 110 کیلومتری سپیدار- سادات امامزاده علی- جخونه -سرفاریاب که حدود 70 کیلومتر از این محور برفگیر است با کوشش راهداران بازگشایی و بیش از 80 دستگاه خودرو گرفتار به دلیل بارش برف سنگین رهایی یافتند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند از قبل محور یاسوج به چرام مسدود اعلام شده بود اما بعضی ها و تذکرات و هشدارها توجه نکردند که در این محور به دلیل بارش سنگین برف گرفتار شدند.

جانی پور توضیح داد: با پیگیری های فرماندار شهرستان چرام دو دستگاه خودرو نمک پاش و برف روبی به منطقه اعزام و جهت بازگشایی شد.

وی ادامه داد از مردم استان انتظار داریم با توجه به توپوگرافی این محور و برفگیر بودن منطقه جخونه که یکی از 66 محور برفگیر استان است از تردد شبانه در این محور خودداری نموده و در صورت تردد در روز مجهز به تجهیزات زمستانه باشند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با کوشش نیروهای راهداری راه ارتباطی 35 روستا در این جهت که به دلیل بارش برف مسدود شده بودند نیز بازگشایی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3660

به "رهایی بیش از 80 دستگاه خودرو برفگیر در محور یاسوج، چرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهایی بیش از 80 دستگاه خودرو برفگیر در محور یاسوج، چرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید