صنعا: یمن برای مقابله با هر نقشه سعودی در پوشش آتش بس آماده است

به گزارش هنجس بلاگ، عضو شورای عالی سیاسی یمن توقف موقت و غیر کامل عملیات نظامی ائتلاف سعودی علیه یمن را بازی تازه ای خواند و گفت عربستان بخواهد به حماقت خود ادامه دهد یمنی ها برای مقابله با هر نقشه ای آماده اند.

صنعا: یمن برای مقابله با هر نقشه سعودی در پوشش آتش بس آماده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سلطان السامعی عضو شورای عالی سیاسی یمن بر درخواست صنعا به توقف کامل و جامع درگیری ها در همه جبهه ها تاکید نمود.

السامعی در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: ما هوادار جنگ نیستیم، اما متوقف شدن آن برای دو هفته یک بازی تازه است. درست است که نمی دانیم آنها در حال چه کاری هستند، اما برای مقابله با هر نقشه ای که آماده می نمایند، آماده ایم.

وی اضافه نمود: آنها اگر خواستار صلح هستند ما با آنها هستیم، اما اگر به کودنی و حماقت خود ادامه بدهند، ما می توانیم همچنان از کشور و ملت خود دفاع کنیم.

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی در واپسین ساعات شامگاه چهارشنبه از اعلام آتش بس یکجانبه در یمن اطلاع داد و گفت که این آتش بس از امروز پنجشنبه شروع می گردد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن قابل تمدید خواهد بود.

دولت صنعاء شب گذشته نیز در واکنش به تصمیم ائتلاف سعودی بر ضرورت برطرف محاصره همه جانبه یمن تاکید نمود و گفت هیچ تضمینی برای توقف حملات عربستان به یمن وجود ندارد و احتمال می رود که عربستان به دنبال استفاده از قضیه کرونا برای ساماندهی صفوف از هم پاشیده و جبران خسارات سنگین اخیر خود در یمن باشد.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 615

به "صنعا: یمن برای مقابله با هر نقشه سعودی در پوشش آتش بس آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعا: یمن برای مقابله با هر نقشه سعودی در پوشش آتش بس آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید