لندن با هر ایده ای درباره ارتش اروپایی مخالفت خواهد نمود

به گزارش هنجس بلاگ، وزیر دفاع بریتانیا بار دیگر بر مخالفت لندن با هر گونه طرح پیشنهادی برای افزایش همکاری نظامی اروپا که موجب ایجاد اختلال در ناتو گردد، تأکید کرد.

لندن با هر ایده ای درباره ارتش اروپایی مخالفت خواهد نمود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکل فالون وزیر دفاع بریتانیا امروز سه شنبه در سخنانی تأکید کرد: بریتانیا با هر گونه طرح اتحادیه اروپا برای افزایش همکاری نظامی که موجب اختلال در سازمان ناتو گردد، مخالفت خواهد نمود.

وی در ادامه توضیح داد: ما همچنان مخالف هر ایده ای برای تشکیل یک ارتش اروپایی یا دفاتر ارتش اروپا خواهیم بود که بتواند موجب تضعیف ناتو گردد.

اظهارات فالون در حالی است که اورسولا وون در لاین وزیر دفاع آلمان در سخنانی گفت: انتظار ندارم که بریتانیا با طرح ابتکاری فرانسه و آلمان برای تعمیق همکاری های دفاعی بین 27 کشور اتحادیه اروپا مخالفت نماید.

پاریس و برلین در حال آماده کردن طرحی برای سیاست دفاعی فعالتر و مفیدتر اتحادیه اروپا هستند.

وزارت دفاع فرانسه اعلام نموده است که این سند که توسط وزرای دفاع آلمان و فرانسه در حال آماده شده است، پایه و اساسی برای بازنگری در سیاست دفاعی اروپا خواهد بود.

هدف اصلی از تنظیم این سند، فعالتر کردن نقش دفاعی اروپا بدون جایگزین کردن آن با نهادهای دفاعی ملی خواهد بود، در واقع نهادهای ملی دفاعی در اروپا همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

فرانسه و آلمان جدول زمان بندی را برای تشکیل ارتش مشترک اروپایی ارائه داده اند و انتظار می رود کمیسیون اروپا پیشنهادات مربوط به این طرح را در نشست دسامبر مطرح کند.

بریتانیا بر این باور است که ناتو باید امنیت کشورهای اروپایی را تامین کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 330

به "لندن با هر ایده ای درباره ارتش اروپایی مخالفت خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن با هر ایده ای درباره ارتش اروپایی مخالفت خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید