مشارکت بیمه سلامت در فراوری و پخش صد عنوان تیزروانیمیشن آموزشی در بحث پیشگیری

به گزارش هنجس بلاگ، مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت، از مشارکت این سازمان در فراوری و پخش 100 عنوان تیزر و انیمیشن آموزشی در بحث پیشگیری خبرداد.

مشارکت بیمه سلامت در فراوری و پخش صد عنوان تیزروانیمیشن آموزشی در بحث پیشگیری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از آی هینا؛ محمدرضا میرزایی گفت: بنا به دستور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، 80 درصد مطالبات علی الحساب 8 ماه اول امسال پزشکان خانواده شهری پرداخت و تسویه حساب 3 ماه اول سال در 2 استان فارس و مازندران نیز صورت گرفته است.

وی اضافه نمود: ضمن اینکه اقدامات جهت تسویه حساب 3 ماه دوم نیز در حال اجرا است، البته پرداخت 80 درصد علی الحساب آذرماه برای این دو استان نیز به زودی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت تاکید نمود: خوشبختانه در پرداخت ها برای پزشکان خانواده شهری و روستایی به روز هستیم و بدون تردید این رویه پرداختی در 15 سال گذشته سابقه نداشته است.

وی با اشاره به لزوم توجه به پیشگیری توسط بیمه سلامت گفت: در حوزه پیشگیری با مشارکت وزارت بهداشت در دو ماه گذشته 5 برنامه آموزش سلامت و پیشگیری از بیماری از جمله فراوری و پخش سریال پزشک خانواده ، فراوری و پخش یک عنوان مستند، فراوری و پخش 100 عنوان تیزر و انیمیشن آموزشی از تلویزیون و آموزش مجازی خانواده های بیمه شدگان از برنامه های درحال پیگیری است.

میرزایی گفت: البته برنامه ای نیز با مشارکت وزارت بهداشت در مورد هر خانه یک پایگاه سلامت درنظر گرفته شده که قرار است به یک میلیون خانواده روستایی در این برنامه آموزش داده گردد.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2248

به "مشارکت بیمه سلامت در فراوری و پخش صد عنوان تیزروانیمیشن آموزشی در بحث پیشگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بیمه سلامت در فراوری و پخش صد عنوان تیزروانیمیشن آموزشی در بحث پیشگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید