نظر منفی نیمی از نظامیان آمریکا نسبت به ترامپ

به گزارش هنجس بلاگ، نتایج یک نظرسنجی جدید ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را درباره حمایت ارتش از او به چالش کشیده و نشان می دهد تقریبا نیمی از نیروهای ارتش (49.9درصد) نظر مثبتی نسبت به ترامپ ندارند.

نظر منفی نیمی از نظامیان آمریکا نسبت به ترامپ

تارنمای مارکت واچ گزارش داد: الکساندر ویندمن سرهنگ ارتش آمریکا و مدیر سابق امور اروپا در شورای امنیت ملی آمریکا روز دوشنبه در توئیتی نوشت: ما به چهار سال دیگر شکست تحت ریاست جمهوری ترامپ احتیاج نداریم.

وی که بعداز ابراز نگرانی درباره تماس تلفنی ژوئیه 2019 ترامپ با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین از شورای امنیت ملی آمریکا اخراج شد، در این توئیت نوشت: ترامپ نتوانسته وظایف خود را در قبال ارتش، دفاع و امنیت ملی انجام دهد. هیچ چیز نمی تواند برای دولت جمهوریخواه بدتر از این باشد که حمایت خود را نزد نظامیان و خانواده هایشان از دست دهد.

نتایج نظرسنجی جدید میلیتاری تایمز نیز اظهارات این مقام نظامی آمریکا را تایید نموده است: این نتایج که قبل از گردهمایی سیاسی جمهوریخواهان انجام شد خلاف ادعای ترامپ را نشان می دهد. رئیس جمهوری آمریکا مدعیست افزایش حمایت ارتش به دلیل درخواست او برای افزایش بودجه دفاعی در سالهای اخیر و وعده او برای خارج کردن سربازان آمریکایی از مناطق درگیر محبوبیتش نزد نظامیان افزایش بوده است.

اما نظرسنجی میلیتاری تایمز که با همکاری موسسه کهنه سربازان و خانواده های آنها (IVMF) اجرا شده از تغییر نظر سربازان آمریکایی نسبت به ترامپ در مقایسه با چهار سال پیش حکایت دارد.

این نتایج که بانظرسنجی از یک هزار و 18 نفر از نیروهای نظامی آمریکا در اواخر ماه ژوئیه و اوایل آگوست (تیر-مرداد) اجرا شده نشان می دهد که ترامپ نزد تقریبا نیمی از آنها (49.9) درصد محبوبیتی ندارد و فقط حدود 38 درسد ترامپ را رئیس جمهوری محبوب می دانند.

در بین شرکت نمایندگان در این نظرسنجی با حاشیه خطای دو درصد، 42 درصد گفتند قویا عملکرد ترامپ را به عنوان رئیس جمهوری قبول ندارند.

پیتر فِوِر مشاور سابق کاخ سفید در دولت جورج دبلیو بوش و استاد کنونی دانشگاه دوک آمریکا گفت می توان گفت که ترامپ به اندازه رئیسان جمهوری جمهوریخواه در گذشته محبوب نیست. نکته مهم این است که ترامپ در سال 2020میلادی نمی تواند ادعا کند که حمایت کامل ارتش را دارد.

وی اضافه کرد: این تغییر از هنجارهای تاریخی الزاما به این معنا نیست که از دموکرات ها و سیاست های آنها در قبال ارتش حمایت می گردد بلکه بیشتر نشان می دهد که طرز تفکر نیروهای نظامی درباره ترامپ مانند جمهوریخواهان نیست.

مارکت واچ نوشت: محبوبیت ترامپ در نظرسنجی ها نسبت به باراک اوباما در روزهای پایانی دوره ریاست جمهوری اش در شرایط بهتری قرار گرفته است.

در نظرسنجی میلیتاری تایمز 41 درصد از شرکت نمایندگان گفتند که اگر همین امروز جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ پیروز گردد از او حمایت می نمایند و فقط 37 درصد گفتند که قصد دارند به ترامپ برای پیروزی دوباره رای دهند.

پنجاه و نهمین رئیس جمهوری آمریکا و معاون او در انتخابات سوم نوامبر 2020 (13 آبان 99) در آمریکا تعیین می شوند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1656

به "نظر منفی نیمی از نظامیان آمریکا نسبت به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر منفی نیمی از نظامیان آمریکا نسبت به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید