پای خدمات جهادی به منطقه 6 کرج باز می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، سرپرست منطقه شش شهرداری کرج گفت: طرح جهادی علمداران خدمت نوزدهم آذرماه در این منطقه برگزار خواهد شد.

پای خدمات جهادی به منطقه 6 کرج باز می گردد

به گزارش خبرنگاران از البرز، منوچهر غفاری، سرپرست منطقه شش شهرداری کرج از برگزاری جلسه هماهنگی به منظور اجرای طرح علمداران خدمت اطلاع داد و گفت: این طرح روز آدینه نوزدهم آذرماه در منطقه شش اجرا می گردد.

او با تأکید بر این که گروه های جهادی به صورت ویژه در طرح پاکداشت شهر حضور خواهند داشت، اضافه نمود: مقرر شد با توجه به تقارن اجرای این طرح با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از اِلمان پرستار نیز رونمایی گردد.

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج در بخش دیگری با تقدیر از معاونت خدمات شهری برای برگزاری این طرح مردمی و خدماتی، گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح کارگروه ویژه ای از معتمدین و گروه های جهادگر و جهادی محلات این منطقه تشکیل شده است.

او با اشاره به نقطه بندی محلات به صورت زون و استفاده از ظرفیت های منطقه ها دیگر شهرداری، اضافه نمود: در روز پرستار از مدافعان سلامت با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج تقدیر می گردد و برای رضایتمندی بیشتر شهروندان خدماتی پزشک عمومی، دندان پزشکی، بینایی سنجی، مشاوره های تحصیلی و حقوقی و خانواده به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

د.خ

خبرنگاران البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3696

به "پای خدمات جهادی به منطقه 6 کرج باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای خدمات جهادی به منطقه 6 کرج باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید