کرونا سرعت پژوهش دانشگاه ها را کم نموده است، دانشجویان کارهای نوشتن سرانجام نامه را زودتر شروع نمایند

به گزارش هنجس بلاگ، منصور غلامی گفت: ویروس کرونا بر فرایند پژوهش در دانشگاه ها اثر گذاشت و چند ماه فعالیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی که بخش مهمی از فعالیت های تحقیقاتی را در دانشگاه انجام می دادند، متوقف کرد.

کرونا سرعت پژوهش دانشگاه ها را کم نموده است، دانشجویان کارهای نوشتن سرانجام نامه را زودتر شروع نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مصاحبه با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، درباره افت فرایند پژوهش در دانشگاه ها به دلیل کرونا گفت: ویروس کرونا بر سرعت پژوهش در دانشگاه ها اثر گذاشت و چند ماه فعالیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی که بخش مهمی از فعالیت های تحقیقاتی شان را در دانشگاه انجام می دادند، متوقف کرد.

وی اضافه نمود: با شیوع کرونا، مسئولان دانشگاه ها با برنامه ریزی به سرعت فضاهای آزمایشگاهی را آماده کردند و تنظیم زمان بندی حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها انجام شد. آنچه که ما در اواخر بهار سال گذشته و در طول تابستان فعلی داشتیم، جریان پژوهشی دانشگاه تقریباً روال طبیعی خود را پیدا کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ورود دانشجویان جدید به دانشگاه ها، بیان نمود: در حال تدوین برنامه ای برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستیم. با توجه به اینکه واحد درسی این دانشجویان بین دو تا سه ترم تحصیلی است، خوب است که دانشگاه ها اجازه دهند پروپوزال سرانجام نامه هایشان را حداقل در نیم سال دوم به بعد تنظیم نمایند.

غلامی ادامه داد: از دانشجویان تحصیلات تکمیلی می خواهم که کارهای نوشتن سرانجام نامه را مقداری زودتر شروع نمایند, که اگر احیاناً شرایط کرونا تداوم داشت، بتوان از نظر زمانی، فرصت بیشتری در اختیار آن ها گذاشت.

4118/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1823

به "کرونا سرعت پژوهش دانشگاه ها را کم نموده است، دانشجویان کارهای نوشتن سرانجام نامه را زودتر شروع نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا سرعت پژوهش دانشگاه ها را کم نموده است، دانشجویان کارهای نوشتن سرانجام نامه را زودتر شروع نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید