کرونا و دین موضوع امشب راز شد

به گزارش هنجس بلاگ، دومین قسمت از برنامه تلویزیونی راز امشب (17 فروردین ماه) با موضوع کرونا و دین از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کرونا و دین موضوع امشب راز شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه راز ویژه بررسی دنیا پس از کرونا و شبهات مربوط به آن که هر شب ساعت 23 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود، امشب با حضور حجت السلام برنجکار پژوهشگر حوزه دین به موضوع کرونا و دین اختصاص یافته است.

با اوج گیری شیوع ویروس کرونا و توصیه هایی مبنی بر عدم انجام مناسک دینی گروهی، همچون زیارت اماکن مقدس و تعطیلی برخی زیارتگاه ها در سراسر دنیا به منظور مهار این ویروس، بار دیگر بانگ بررسی رابطه علم و دین و تعامل بین داده های دینی و یافته های بشری و تبیین حوزه هر یک از این دو مقوله، به عنوان یکی از مسائل مهم در عرصه دین پژوهی به گوش رسید و شبهاتی در ذهن ها شکل گرفت. به همین منظور دومین قسمت از ویژه برنامه راز به صورت ویژه به این موضوع می پردازد. جایگاه توسل و شفا کجاست و رابطه آن با علوم تجربی چیست؟ آیا بلایا نتیجه گناهان انسان هاست؟ اگر علم باید مسائل انسان را حل نماید، جایگاه دین چیست؟ از جمله سؤالاتی است که در این برنامه به آنها پاسخ داده می شود.

راز، به تهیه کنندگی مهدی سموعی و سردبیری محمدمهدی ابراهیمی نصر کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است.

انتهای پیام/4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 564

به "کرونا و دین موضوع امشب راز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا و دین موضوع امشب راز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید