آنالیز نحوه ارسال تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا در ایران

به گزارش هنجس بلاگ، در ملاقات معاون وزیر خارجه ایران با دبیرکل فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر چگونگی یاری این فدراسیون برای تهیه و یا ارسال تجهیزات مقابله با کرونا مورد آنالیز نهاده شد.

آنالیز نحوه ارسال تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا در ایران

ب ه گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با دبیرکل فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو ملاقات و مصاحبه کرد.

در این ملاقات چگونگی یاری این فدراسیون به تهیه و یا رساندن تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا ویروس covid-19 به ایران مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

در این ملاقات چگونگی یاری فدراسیون برای رساندن تجهیزات پزشکی از جمله کیت های تشخیص و تجهیزات حفاظت از کادر درمان مورد آنالیز نهاده شد.

بهاروند در این ملاقات تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همیشه سعی نموده مسائل تخصصی و انساندوستانه را از اختلافات سیاسی دور نگهدارد. در حالی که دولت فعلی آمریکا به خصوص وزیر خارجه این کشور در اقدامی غیراخلاقی و به دور از حرفه ای گری به دنبال استفاده سیاسی از یک موضوع انسانی بوده و حتی در خصوص آن دروغ پردازی هم می نماید.

بهاروند افزود: این اپیدمی دارای ملیت و تابعیت کشوری نبوده و ممکن است به یک مشکل جهانی تبدیل گردد، از این رو ضروری است به صورت جهانی با آن مقابله نموده و آن را مهار کرد.

لازم به ذکر است، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه عنوان نموده بود: ایالات متحده از اطلاعاتی که نشان می دهد حکومت ایران ممکن است مانع انتشار جزئیاتی حیاتی درباره شیوع این بیماری در آن کشور شده باشد به شدت نگران است. همه کشور ها از جمله ایران باید درباره ویروس کرونا حقیقت را بگویند و با سازمان های امدادرسانی بین المللی همکاری نمایند.

این اظهارات پامپئو واکنش علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران را در پی داشت و شمخانی در صفحه توئیترش در این باره نوشت: ابراز نگرانی پامپئو از آنچه پنهان کاری ⁧‫ایران‬⁩ درباره ⁧‫کرونا‬⁩ می خواند، در حالی است که هنوز هیچ خبر دقیقی درباره حقیقت ⁧‫عین الاسد‬⁩، هواپیمای جاسوسی در افغانستان، کشته های سال جاری آنفولانزا در آمریکا و... از سوی کاخ سفید منتشر نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 393

به "آنالیز نحوه ارسال تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نحوه ارسال تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید