ظریف بر لغو تحریم ها علیه سوریه تاکید نمود

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه در ملاقات نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با بیان کارشکنی بعضی کشورها در فرایند حل و فصل سیاسی موضوع سوریه، بر لغو تحریم های ظالمانه و غیرعادلانه علیه دولت و مردم سوریه به ویژه در شرایط شیوع کرونا تاکید نمود.

ظریف بر لغو تحریم ها علیه سوریه تاکید نمود

به گزارش روابط عمومی وزارت امور خارجه، در ملاقات روز گذشته گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تحولات مربوط به بحران سوریه مورد گفت وگو و گفتگو نهاده شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات با اشاره به کارشکنی بعضی کشورها در فرایند حل و فصل سیاسی مسائل سوریه گفت: طی سال های گذشته فرصت های مناسبی برای پایان دادن به بحران در سوریه پیش آمد ولی هر بار با کوشش های خنثی کننده و فرصت سوزی بعضی کشورها روبرو شدیم.

ظریف همچنین بر لزوم برداشتن تحریم های ظالمانه و غیر عادلانه علیه دولت و مردم سوریه خصوصا در شرایط کرونا تاکید نمود.

پدرسون نیز در این ملاقات گزارشی از آخرین شرایط کمیته آنالیز قانون اساسی سوریه و کوشش های خود برای برگزاری نشست بعدی آن را به اطلاع وزیر امور خارجه کشورمان رساند و با اشاره به همکاری های جمهوری اسلامی ایران با سازمان ملل متحد در حل و فصل بحران ده ساله سوریه، بر اهمیت نقش کشورمان در این فرایند تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2188

به "ظریف بر لغو تحریم ها علیه سوریه تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف بر لغو تحریم ها علیه سوریه تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید