نخستین همایش ملی پتانسیل های صنعتی گونه های چوبی تندرو در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار می شود

به گزارش هنجس بلاگ، نخستین همایش ملی پتانسیل های صنعتی گونه های چوبی تندرو به همت دانشکده مهندسی چوب و کاغذ در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان 13 اسفند برگزار می شود.

نخستین همایش ملی پتانسیل های صنعتی گونه های چوبی تندرو در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نخستین همایش ملی پتانسیل های صنعتی گونه های چوبی تندرو به همت دانشکده مهندسی چوب و کاغذ در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.

این همایش به صورت مجازی برنامه ریزی شده و هدف از برگزاری آن فراهم کردن زیرساخت های علمی و فنی برای توسعه کاشت و بهره برداری از گونه های چوبی تندرو در کشور عنوان شده است.

بررسی و تبیین ویژگی های گونه های چوبی تندرو، مزیت ها و کاربرد های صنعتی این گونه ها، فناوری های نوین در کاربرد گونه های چوبی تندرشد، قابلیت های اقتصادی و بازرگانی، تجربیات ملی و بین المللی استفاده از این گونه ها، محدودیت ها و چالش های اقتصادی و اجتماعی پرورش گونه های تندرشد و قابلیت ها و ارزیابی های محیط زیستی این گونه های چوبی از محور های این همایش است.

علاقه مندان به شرکت در این همایش تا اول اسفند می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. این همایش در 13 اسفند برگزار می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2478

به "نخستین همایش ملی پتانسیل های صنعتی گونه های چوبی تندرو در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین همایش ملی پتانسیل های صنعتی گونه های چوبی تندرو در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید