وحشت ویروس کرونا در قاره سبز؛ ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و آلمان در خط مقدم شیوع ویروس کرونا

به گزارش هنجس بلاگ، کشور های اروپایی در مقابله با ویروس کرونا در شرایط بحرانی قرار گرفتند.

وحشت ویروس کرونا در قاره سبز؛ ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و آلمان در خط مقدم شیوع ویروس کرونا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش ، کشور های اروپایی در مقابله با ویروس کرونا در شرایط بحرانی قرار گرفتند.

بر این اساس، روزنامه گاردین نوشت: وزارت بهداشت فرانسه امروز (آدینه) هشدار داد با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور احتمالا تا 48 ساعت آینده ظرفیت بیمارستان های پاریس، پایتخت این کشور تکمیل خواهد شد.

هم اکنون نزدیک به 30 هزار نفر در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این میان یک هزار و 700 تن جان خود را از دست داده اند.

در سوی دیگر، وزارت بهداشت اسپانیا بیان کرد شیوع ویروس کرونا در این کشور به شیب تند خود رسیده است. طی شبانه روز گذشته 7 هزار و 800 تن دیگر به این ویروس آلوده شده اند و در همین مدت 770 بیمار جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار قربانیان ویروس کرونا در اسپانیا به 4 هزار و 860 تن رسید. همچنین اکنون بیش از 64 هزار تن به این ویروس آلوده شده اند که حال هزاران تن از آن ها وخیم گزارش شده است.

پس از ناتوانی اسپانیا در مقابله با ویروس کرونا، رئیس ستاد مشترک ارتش اسپانیا از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) درخواست یاری کرد.

کشور آلمان نیز بیان کرد تنها طی 24 ساعت گذشته 8 هزار تن دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که مجموع مبتلایان در این کشور را به بیش از 47 هزار تن رساند. تا به امروز 59 آلمانی نیز به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا نیز به 8 هزار و 215 تن رسید. همچنین بیش از 80 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند. ایتالیا همینک از لحاظ تعداد قربانیان، در صدر کشور های دنیا قرار گرفته است.

در انگلیس نیز شیوع ویروس کرونا سرعت گرفته است. در این کشور بیش از 11 هزار و 600 تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس یکی از مبتلایان به این ویروس است. همچنین شمار قربانیان این ویروس در انگلیس نیز به 578 تن رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 496

به "وحشت ویروس کرونا در قاره سبز؛ ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و آلمان در خط مقدم شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت ویروس کرونا در قاره سبز؛ ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و آلمان در خط مقدم شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید